Vi har fått ny mobilbank og nettbank
Her finner du informasjon om hvordan du logger inn i ny mobilbank og nettbank, samt svar på ofte stilte spørsmål.
Her finner du informasjon om hvordan du logger inn i ny mobilbank og nettbank, samt svar på ofte stilte spørsmål.
Det er ekstra lang ventetid hos oss akkurat nå, fordi vi hjelper mange kunder trygt i gang med nye digitale løsninger. Takk for at du er tålmodig. 💚
Nå er den nye mobilbanken vår klar for at du kan laste den ned og logge inn for aller første gang. Appen heter «Eika Mobilbank», men etter at du har logget deg inn og valgt Skudenes & Aakra Sparebank som din bank, vil appen få vår logo og hete «Mobilbank» på telefonen din.
Mobilbanken er nå klar til bruk. 🙌
Etter innlogging anbefaler vi at du velger en favorittkonto for betalinger, setter opp dato for neste lønn slik at du holder det oppdatert om hvor mye som er igjen før neste innbetaling og endrer rekkefølgen på kontoene til det som passer best for ditt eget bruk.
Du kan også velge å skru på pushvarslinger for å få kontroll på økonomien i det daglige og aktivere «Økt sikkerhet» for tilgang til flere funksjoner. Du finner mange nyttige funksjoner under «Profil og innstillinger» i menyen.
Du kan melde deg på veiledningskurs ved å komme innom banken eller ringe kundesenteret på telefon 52 84 52 00.
Ikke gi fra deg personlig informasjon, koder eller passord. Uansett hvem som spør – selv ikke til banken, politiet, familie eller venner.