Hopp til innholdet

Kontofon og telebank

Her finner du mer informasjon for deg som ønsker å bruke kontofon eller telebank.

Bilde av en voksen dame som snakker i telefonen

Hva er kontofon og telebank?

Du kan sjekke saldo, overføre penger mellom egne kontoer eller betale regninger ved å ringe vår kontofon. 

Slik bruker du kontofon

For å bruke kontofon ringer du 815 48 400 eller bankens kundesenter på telefon 52 84 52 00 og taster menyvalg 3 for å bli satt over til kontofonen. Når du bruker kontofonen får du ulike menyvalg og blir veiledet av en telefonstemme. Overføringer og betalinger blir gjennomført innen kort tid. 

Menyen til telefonbanken

1 Informasjon om konto

  1. Siste transaksjoner
  2. Forfallsregister
  3. Saldo og disponibelt beløp
  4. Engasjementsoversikt
  5. Bytte konto
  6. Transaksjonsøkning på beløp
  7. Transaksjonsøkning på dato

3 Betalinger og overføringer

  1. Telegiro uten kvitteringsoblat
  2. Telegiro med kvitteringsoblat
  3. Overføring mellom konti
  4. Stoppe betaling til forfall
  5. Igangsette stoppet betaling

4 Andre tjenester

  1. Endre pin-kode