Hopp til innholdet

Kontofon og telebank

Her finner du mer informasjon for deg som ønsker å bruke kontofon eller telebank.

Bilde av en voksen dame som snakker i telefonen

Hva er kontofon og telebank?

Du kan sjekke saldo, overføre penger mellom egne kontoer eller betale regninger ved å ringe vår kontofon. 

Slik bruker du kontofon

For å bruke kontofon ringer du 815 48 400 eller bankens kundesenter på telefon 52 84 52 00 og taster menyvalg 3 for å bli satt over til kontofonen. Når du bruker kontofonen får du ulike menyvalg og blir veiledet av en telefonstemme. Overføringer og betalinger blir gjennomført innen kort tid. 

Menyen til telefonbanken

1 Informasjon om konto

11 Siste transaksjoner

12 Forfallsregister

13 Saldo og disponibelt beløp

14 Engasjementsoversikt

15 Bytte konto

16 Transaksjonsøkning på beløp

17 Transaksjonsøkning på dato

3 Betalinger og overføringer

31 Telegiro uten kvitteringsoblat

32 Telegiro med kvitteringsoblat

33 Overføring mellom konti

34 Stoppe betaling til forfall

35 Igangsette stoppet betaling

4 Andre tjenester

41 Endre pin-kode