
Si hei til Stine og Fernande – våre nye stemmer på kundesenteret
Har du ringt oss i det siste, er det godt mulig du allerede har snakket med en av våre to nyansatte – Stine eller Fernande.
Nå har de begge funnet seg godt til rette på kundesenteret, og vi gleder oss over å ha fått to engasjerte og hjelpsomme kollegaer med på laget. De kommer med masse energi, erfaring og et ekte ønske om å gjøre en forskjell for kundene våre. Her blir du litt bedre kjent med dem!
Fernande henter energi i fjellet – og liker å gjøre en forskjell
Fernande Helene Sandbakken er en aktiv og engasjert dame som trives aller best når hun får være i bevegelse – enten det er med svømming, styrketrening eller turer i fjellet. Når hun ikke trener, finner du henne gjerne på tur med familiehunden med musikk eller podcast på øret eller i godt selskap med familie og venner.
Hun forteller at ønsket om en trygg arbeidsplass med et godt arbeidsmiljø gjorde at hun søkte seg til banken. Hun gleder seg mest til å lære mye nytt, møte nye kunder og utfordringer.
– Jeg har god erfaring fra kundeservice og vil gjøre mitt aller beste for å hjelpe kundene våre. For meg handler god kundeservice om å få støtte og råd i situasjoner man kanskje ikke har full oversikt over selv – og så er det en bonus om vedkommende hjelper til med et smil, sier Fernande.
Stine finner roen i naturen – og gleden i å hjelpe folk
Stine Hettervik er en sosial dame som liker å ha folk rundt seg – enten det er familie, venner eller nye kollegaer. På fritiden er hun glad i å lage god mat, gå lange turer og er alltid klar for en reise med nye opplevelser. Hun forteller at hun lenge har hatt lyst til å jobbe i en lokalbank og fikk et godt inntrykk av arbeidsmiljøet i banken.
– Det er også kjekt å jobbe i en bank som bidrar positivt til lokalsamfunnet, sier Stine.
Det kanskje ikke alle vet om Stine er at hun er veldig glad i sjokolade – og gjerne starter dagen med litt sjokolade. Vi er sikre på at sjokoladen må være årsaken til det gode humøret Stine tar med seg inn i hverdagen.
– Jeg håper å kunne gjøre en forskjell for kundene våre ved å møte dem med et smil, positivitet og forståelse, avslutter Stine.