
Oppdatere kundeinformasjon
Informasjon om oppdatering av kundeinformasjon for deg som er bedriftskunde i Skudenes & Aakra Sparebank.
For å oppfylle krav i hvitvaskingsloven må vi med jevne mellomrom be om oppdatert kundeinformasjon fra våre bedriftskunder. Dette kan du enkelt gjøre via vår digitale løsninger.
Hva skjer og når?
Dere vil motta varsel om at dere må oppdatere kundeinformasjon på SMS og e-post. Varslet blir sendt til kontaktinformasjonen registrert i vårt system.
I meldingen blir dere bedt om å logge inn i nettbedrift eller gå til vår hjemmeside for å oppdatere kundeinformasjonen.
Det er kun administrator i nettbedrift som får varsling ved innlogging og som kan finne kundeerklæringsskjemaet i nettbedrift. Andre brukere kan oppdatere kundeinformasjonen ved å bruke knappen under.
Slik oppdaterer du kundeinformasjonen om din bedrift
Bruk knappen under for å logge inn for å oppdatere informasjonen om din bedrift.
Har du ikke mottatt varsel?
Dersom dere ikke mottar varsel på SMS eller e-post, kan det skyldes manglende kontaktinformasjon. Vi anbefaler at dere sjekker at e-postadresse og telefonnummer er korrekt registrert hos oss.
Dersom e-posten havner i søppelpost, merk den som «Ikke søppelpost» for å sikre at dere mottar fremtidige varsler.
Enkeltpersonforetak
Dersom ditt enkeltpersonforetak er registrert hos oss, skal du fylle ut skjemaet i din private nettbank.
Det vil være synlig ved innlogging, eller du finner det i menyen under Ditt kundeforhold og Din bruk av banken.