Denne høsten får vi nye digitale løsninger som gjør at at vi står godt rustet for fremtiden. Det innebærer at vi får nye nettsider, ny nettbank og mobilbank for bedrift.
Her har vi samlet informasjon om hva som blir nytt for deg som er bedriftskunde hos oss.
Når skjer det?
Helgen 21.-23. november gjennomfører vi en teknisk flytting til nye digitale løsninger.
Mens arbeidet pågår kan du ikke logge inn i nettbedrift. Du kan bruke bedriftskortet ditt som normalt gjennom helgen.
Dette blir nytt for deg
Mandag 24. november kl. 09.00 vil du få ditt første møte med ny nettbank og mobilbank for bedrift.
Mye vil være likt, mens noe vil være nytt, som for eksempel at vi lanserer mobilbank for bedrift.
Dette betyr endringene for deg og din bedrift
Nettbanken får nytt utseende
Mandag 24. november møter du en ny nettbank med oppdatert design og en litt endret meny. Det kan se litt annerledes ut, men du vil også finne mye av det du kjenner fra før.
Er du både privat- og bedriftskunde hos oss? I den nye nettbanken kan du enkelt bytte mellom privat og bedrift.
Mobilbank for bedrift
Endelig kommer mobilbank for bedrift! Med mobilbank for bedrift er det lett å ha kontrollen, også når du er på farten. I mobilbanken kan du godkjenne betalinger, sjekke saldo og se fremtidige betalinger på de ulike bedriftskontoene dine. Du kan også eksportere bilag til PDF slik at de kan videresendes.
Du kan også veksle mellom flere bedrifter eller bytte mellom privat og bedrift om du bruker begge deler.
Trenger du veiledning?
Vi setter opp veiledningskurs for våre bedriftskunder, der vi hjelper deg med å komme i gang i ny nettbank og mobilbank.
Informasjon om tidspunkt og sted for kurs blir annonsert her når det nærmer seg.
Har du spørsmål?
Ta gjerne kontakt med oss dersom du har spørsmål. Vi vil oppdatere denne siden fortløpende med svar på ofte stilte spørsmål med mål om å holde deg godt informert hele veien.
Ta kontakt med kundesenteret på telefon 52 84 52 00 eller kom innom et av våre kontorer i åpningstiden.
Snakk med oss
Har du spørsmål kan du også ta kontakt med Per Gunnar på telefon: 52 84 52 52.
Vær på vakt mot svindel
Ikke gi fra deg personlig informasjon, BankID-koder eller passord. Uansett hvem som spør – selv ikke til banken, politiet, familie eller venner.